قلب وسعتی دارد به اندازه حضور خدا...

خــدایــــــــــــــا . . .
گـِـــله نـمی کــنم ؛ ولــی
کـمـی آرامــتــر امتحانم کُــن ؛
بـه خـودتــ قَسَـمـــــــ خســتـهـ ام

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب

آرامشم از بارون...

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ب.ظ

دلم میخواد یه گوشه دنج مثلا تو جنگل یا کنار دریا یا بهترین جا روبروی گنبد امام رضا بشینم و با خودم خلوت کنم 

به خودم بگم بالاخره که چی اینهمه دلتنگی اینهمه حرص و جوش رو میخوای چیکار که به چی برسی

دلم میخواد با خودم زیر بارون قدم بزنم و چادرم خیسه خیس بشه صورتم بوی بارون بگیره

آره دلم میخواد هر چی از زبونم در میاد رو بگم یه نفس عمیق بکشم و بگم خدایا منو فقط رها نکن

میدونم نمازای صبحم یکی درمیون قضا میشه اما تو دستمو بگیر که نشه ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۹
تمنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی