قلب وسعتی دارد به اندازه حضور خدا...

خــدایــــــــــــــا . . .
گـِـــله نـمی کــنم ؛ ولــی
کـمـی آرامــتــر امتحانم کُــن ؛
بـه خـودتــ قَسَـمـــــــ خســتـهـ ام

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب

این روزهایم

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ب.ظ
این روزها در دنیای مجازیه خودم آدمها و سرنوشتهای مختلفی را می بینم که حالم و احساسم را دگرگون میکنند

این روزها شبکه های مجازی پر شده از گناه و تیرگی

پر شده از دوری از خداوند و من در پیچ و خم این راه و جوانییم می اندیشم چگونه باید پاک بودن را تجربه کنم و به دوشم بکشانم که مبادا از غافله غافلین باشمو از سیلی زن های حضرت زهرا

من که حجابم فاطمیست چگونه می توانم طعم تلخ خیانت رو با طعم شیرین پاکی جایگزین کنم 

پرورداگارا در این دنیای پر از هیاهو که وسوسه شیاطین دست از دامانم بر نمیدارد به تو پناه می برم

به تو که ندای لبیکت را پاسخ گفتم و از بدو تولد صدای الله اکبر در گوشم زمزمه شد تا با تو باشم و از تو مدد جویم

یا ستارالعیوب این روزها عجب روزهای نابسامانیست برای من برای لحظه های جوانییم 

این روزها سپری میشوند بدون آنکه من خود بخواهم ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۹
تمنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی