قلب وسعتی دارد به اندازه حضور خدا...

خــدایــــــــــــــا . . .
گـِـــله نـمی کــنم ؛ ولــی
کـمـی آرامــتــر امتحانم کُــن ؛
بـه خـودتــ قَسَـمـــــــ خســتـهـ ام

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب

میخوام دعا کنم....

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ

 میخــــــــــوام دعــــــــــــا کنــــــــــــم

نه برای خـــــــودم برای دوستـــــــــای مجازیم که

بعضیاشون خیلی گرفتــــــــــــارن

بعضیاشون خیلی دلشکستــــــــــــن

بعضیاشون خیلی تنهــــــــــــان

بعضیاشون خیلی نا امیــــــــــــدن

بعضیاشون عاشقــــــــــــن

خـــــــــداجــــون هـــــوای دلاشــــونو داشتـــــــه باش،

یه دستـــــــى به ســـــروگـــــوش زندگیشون بکش،

نذار حســــــــــــرت به دل بمونن ،

نذار ایمانشــــــــون ضعیــــــف بشه،

دستشــــــــــونو بگیـــــــــــ ــــــــــــر..

خدایــــــــــــا به یگانگیـــــــت قسمت میــــــــــــدم

نذار آرزوهـــــــــــاشون آرزو بمونــــــــــــه مثل من


************************************************************************************

خدایــــــا

از بـد کردن آدمهایت شکایـت داشتـم به درگــاهت…

امـا شکایتـم را پس میگیـرم…

من نفهمیدم…فراموش کرده بودم که بـدی را خلـق کـردی
تا هـــــر زمان که دلـــــم گرفت از آدمهایت…نگاهـــــم به تـــــو باشد…

گاهی فرامــــوش میکنم که وقتی کسـی کنــــــارم نیست…
معنایش این نیست که تنهایــــــــم…
معنایش اینست که هــــمه را کنار زدی تـا خودم باشم و خــــــودت…
با تـــــــو تنهایی معنا ندارد…

مانده ام تــــــــو را نداشتم چه میکردم…

شکلک-متن.shabhayetanhayi (29) دوستت دارم  خدای من شکلک-متن.shabhayetanhayi (29)

*******************************************************************************

خدایا

دلم می خواهد شرطی بین خودمان بگذاریم!!

شرطمان این باشد که من دعا کنم

و تو از بین آنها انتخاب کنی!!!

هر کدامشان را که به دردم می خورد مستجاب کنی

و هر کدامشان را که فکرمیکنی به صلاحم نیست ،

کنارش بگذاری…

گفتم :خدایا میخواهم عشق به تو را تجربه کنم.در این راه مرا کمک کن

خداوند گفت :

اول عشق به خودت

دوم عشق به دیگری

و در آخر عشق به هستی را

تجربه کن

این سه که حاصل شد

تازه عشق به من را تجربه خواهی کرد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
تمنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی