قلب وسعتی دارد به اندازه حضور خدا...

خــدایــــــــــــــا . . .
گـِـــله نـمی کــنم ؛ ولــی
کـمـی آرامــتــر امتحانم کُــن ؛
بـه خـودتــ قَسَـمـــــــ خســتـهـ ام

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب

من بـیکسـم و کـسی نـدارم جز تـو

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ


وقتی به خدا بگویی:

خدایا! من غیر از تو کسی را ندارم

خدا غیور است

و خواسته ات را اجابت می کند...

 

"مرحوم حاج اسماعیل دولابی"


من به تو دل سپرده ام ای خدا


فَـهُــوَ حَـسـبُه  کـہ مـے خوانم

انگار کسے دستے بـہ قلبم مے کشد

و من آرام مے شوم

انگار کسے مے گوید :

" خیالت راحت ! من هستم "

و من تمام دلشوره هایَم را مے سپارم بـہ باد

انگار همـہ برایم مے شود تو  و تو مے شوے همـہ ے من !

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
تمنا

نظرات  (۳)

۰۵ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۹ خادم الشهدا
سلام علیکم
خدا انشاالله توفیقتان دهد
نرم افزار فرهنگی "لبخند خاکی" گلچینی از خاطرات شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد که به صورت مالتی مدیا در اختیار دوستداران قرار می گیرد.

http://atamalek.ir/Thread-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%86%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%AE%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D8%A7%DA%A9%DB%8C

چنانچه مقبول نظرتان افتاد در وبلاگ خود معرفی کنید

اجرکم عندالله
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۵ محمدرضا گلزاری
سلام من وبلاگ شما رو دنبال می کنم ممنون می شم شما هم منو دنبال کنید
پاسخ:
سلام ممنونم چشم بهتون سر میزنم
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۱ مهدی ابوفاطمه
مدتیه آپ نکردین؟
مطالبتون قشنگن
همه چی دست خداست و اگه اینو باور داشته باشیم خیلی زندگی مون راحت تر میشه

پاسخ:
بله ...فک میکردم بهم سر نمیزنید...ممنونم نظر لطفتونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی