قلب وسعتی دارد به اندازه حضور خدا...

خــدایــــــــــــــا . . .
گـِـــله نـمی کــنم ؛ ولــی
کـمـی آرامــتــر امتحانم کُــن ؛
بـه خـودتــ قَسَـمـــــــ خســتـهـ ام

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب

دلم می خواهد

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ق.ظ

خدایا

دلم می خواهد دفتر مشقم را باز کنم

و دوباره تمرین کنم!

الفبای زندگی را...

من چیزی شبیه زندگی کردن را

فراموش کرده ام...

می خواهم خط خطی کنم

تمام آن روزهایی را که دلم شکست

دلم می خواهد اگر معلم گفت

در دفتر نقاشیاتان

هر چه می خواهید بکشید

این بار... تنها و تنها

نردبانی بکشم به سوی تو

خدای من

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۸
تمنا

نظرات  (۲)

۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۷ سید محمد حسینی

سلام وااای واقعا وبتون خیلی عالی بود استفاده کردیم

  خوشحال میشم ب وب منم سری بزنید درضمن اگه خواستید شمار دنبال کنم کافیه ی کامنت بذارید تا متوجه بشم و شما میتونید منو از وبم دنبال کنید خوشحال میشم

منتظرتون هستم نظر یادتون نره بازم خیلی عالی بود مرسی

پاسخ:
سلام تشکر
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۳ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی