قلب وسعتی دارد به اندازه حضور خدا...

خــدایــــــــــــــا . . .
گـِـــله نـمی کــنم ؛ ولــی
کـمـی آرامــتــر امتحانم کُــن ؛
بـه خـودتــ قَسَـمـــــــ خســتـهـ ام

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب

من کیم...

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ق.ظ

میدونى من کیم..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس بزار برات بگم من کیم: من اونیم ک دوروبرش خیلی شلوغه، ولی تنهای ...تنهاس. من اونیم ک ته مشکلات و غم هاس،ولی همه میگن .. بیخیاله و ته کیف این دنیاس... من اونیم ک خیلیا میخوان جاش باشن،.. ولی نمیدونن ک جاش تنگ ترین جای این دنیاس... من اونیم ک پای حرفای همه میشینه و واسشون تکیه گاس،... ولی حرفای خودش میمونه تو دلش چون تنها تکیه گاش فقط خداس... من اونیم ک اونایی ک نمیشناسنش میگن بچه شر اینجاس،... ولی نمیدونن کوچیک تر از این حرفاس.. من اونیم ک با سن کمش رفته تو دل مشکلات دنیاش... ،ولی هنو محکم ایستاده رو دوتا پاش...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۴
تمنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی