قلب وسعتی دارد به اندازه حضور خدا...

خــدایــــــــــــــا . . .
گـِـــله نـمی کــنم ؛ ولــی
کـمـی آرامــتــر امتحانم کُــن ؛
بـه خـودتــ قَسَـمـــــــ خســتـهـ ام

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب

سخت است . . .

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ

سخت است درک کردن دخــــــتری که غــــم هایـــش را خودش میـــداند و دلش... که همه تنـــــها لبــــخـــندهایش را میبینند ؛ که حســــــرت میـــــخورند بـــخاطر شاد بودنــــــش ... بخاطر خنده هایـــــــــش ... ... و هیــــــــچکس جز همان دختــــــــر نمیـــداند چقدر تنهاســــت ... که چقدر میـــــــترسد ... از باخــــــــتن ... از اعتــــــمادِ بی حاصلش ... از یــــــــخ زدن احساس و قلبــــش ... از زندگـــــــــی...!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵
تمنا

نظرات  (۱)

لطفت و پست رو دیدم ولی جواب هیچ کس رو ندادم توی اون مدت زمان. دلم تنهایی می خواست عزیز. 
نمی دونستم این وب رو هم داری! من فقط بلاگفا رو دیده بودم:)

مکمل رو نمی دونم اشتهای من رو کم می کنه ولی دوستان معتقدند که اشتها رو زیاد کرده براشون. احتمالاً واکنش بدن من بهش اینجوری بوده. 

پاسخ:
اره میدونم ولی نگرانت بودم عزیزم...چن بار اینجا نظر دادی فراموشکار شدی گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی